Skön helg trots trist väder

Det är söndag och vi sov länge idag. Har ju inte varit nåt vidare väder i helgen, och igår var det riktigt trist. Men vi har ändå haft en jättemysig helg med mycket umgänge och god mat & dryck.

I fredags hade vi bjudit över oss till syrran för att titta på hennes och Niclas nya utbyggnad av huset. Det var som ett nytt hus, mycket större, och det blir superfint. Gissa om de kommer att ha oss rännande där när deras bastu blir klar!


Här har man bjudit in sig själv och blir ändå varmt välkomnad med bubbel och jordgubbar.
Och efter det bjöds vi på en riktig brakmiddag. Vi måste våldgästa dem fler gånger, hihi!


Lite Guitar Hero...


...tills "vissa" stupade av trötthet.

Sen blev det kortspel (Hollywood) långt in på småtimmarna. Jag låg så himla bra till, ända tills det vände och jag totalförlorade. Hmm!?
Men vad gör det när man har haft en kanontrevlig kväll hos syrran!


På lördagen blev det lite segande i soffan, tills vi ryckte upp oss och gick över till grannarna för ännu en trevlig kväll.
Kvällen hade italienskt tema, då de nyligen har varit i Italien. Vi fick gott italienskt vin, smarriga tilltugg och tittade på fina bilder från deras resa. 
Även denna kväll blev det kortspel in på småtimmarna. (Jag förlorade inte lika stort den här gången, hihi).

Nu ska jag nog försöka laga till lite middag åt familjen och det blir nog lax med stuvad potatis. Mums!

Ha en fortsatt skön söndag!




 



Kommentarer
Postat av: Janina - mamma till Nicolina

Tack så mycket! :) Hon har verkligen "vuxit upp" och blivit en riktigt härlig tjej :) Jag ser ljust på framtiden!

Javisst är Vasa en härlig stad, jag är glad att hon får växa upp här.

Jasså det gjorde ni, det var säkert jätte mysigt! :) Det var ett tag sen jag var till Ewa&Adam nu, men jag ska nog ta mig dit snart igen :)

2010-08-10 @ 16:09:42
URL: http://nicolinasmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0