Vi letar och letar...

Oj vad vi letar, men jag vill inte berätta vad vi letar efter ännu. Då blir det väl bara en massa snack och ingen verkstad. Men jag LOVAR att återkomma i frågan!!!
Men jag kan berätta att vi såg en häftig "rulle" härom dagen. Förresten, kan man verkligen kalla en dvd för rulle? Det måste ju vara ett ord som lever kvar från VHS-tiden eller kanske rentav ännu längre tillbaka vid närmare eftertanke. Före MIN tid till och med...  hihi


Men om vi kallar en film för rulle från "den" tiden, kan vi ju lika gärna fortsätta säga rulle om en dvd, eller hur.
I alla fall så såg vi en film som heter From Paris with love och det var en riktigt häftig actionfilm, om ni gillar den typen av film. Och vår gamla "Greasekompis" John Travolta är i sitt esse. Jag rekommenderar den starkt till actiondiggare.



Nu ska jag hoppa i säng och försöka komma iväg till badet liiite tidigare än jag gjorde i morse. Jag vaknade kl:06.05 och mitt mål är att vara vid badet när det öppnar kl:06.00. Och så blev det ju inte morse förstås, som ni säkert kan räkna ut. Men i morgon, då jäklars...

Natti natti.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0