Julmarknad


Den här såg jag idag när jag stack iväg och handlade lite till jobbet.
Det är aldrig för kallt för en Ben&Jerry!!!

Efter jobb/skola träffades jag & Emma vid Espresso House och köpte lite varmt att dricka, som färdkost under vår resa till julmarknaden i Sundbyberg.
Tessan skulle egentligen ha mött upp oss där, men hon var för trött och stannade hemma.
Men jag och Emma hade en mysig kväll med lite shopping, brända mandlar och julmusik.


Vi hann även få en liten skymt av tomten  :-)


Vackra istappar i träden.


Lite stämningsfulla Luciasånger.


Emma med farligt goda brända mandlar och en kasse med fynd som vi gjorde på Stadsmissionen.


Jag är helnöjd med den beiga kavajen för 100 kr.


Och ett bälte med den rätta slitna looken för 40 kr.

Emma fyndade två härliga tröjor och ett par fodrade snygga kängor.
Det var definitivt inte sista gången vi besökte Stockholms Stadsmission!

Sov gott alla fina!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0