Make Up Store

Förra året ordnade Vickan på jobbet så att vi fick ha en liten "vipkväll" på Make Up Store. Det tyckte vi var så trevligt att vi ville ha en sån kväll i år igen, och idag var det dags.


Så här mysigt var det i Kungsträdgården när vi gick förbi ikväll. Levande musik och en massa försäljning i olika stånd. Hade vart trevligt att hinna kika lite, men man kan ju inte hinna allt. Måste däremot hinna trycka i mig en hamburgare på Max innan Make Up Store, hehe.


Samling utanför butiken.


Lite bubbel och smaskens, som sig bör under vipkvällar ;-)


Sara & Stina har grabbat var sitt glas.


Sara har intagit modellstolen och är redo.
Förra året satt jag där, men lärde mig inte så mycket eftersom jag inte såg vad som gjordes i mitt ansikte. Men Sara, som är en fena själv på att sminka folk, ville bli lite ompysslad idag.

'
Jag tror att Sara, vår egen drama queen, njöt av att ha allas blickar på sig.


Glittriga stora ögon.

Visst hade jag med mig en liten påse hem, men jag kan inte berätta vad eftersom det kan vara julklappar...

Nu måste jag gå och lägga mig och sova, så att jag är pigg och alert till Emmas streetdanceuppvisning i morgon.

Natti natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0