Bloggen fungerar...

Åh vad skönt, blogg.se fungerar igen!
Då ska jag trötta ut er med en liten rapport från en vanlig 45-årig mammas liv :-)


Igår gick jag lite tidigare från jobbet för att hinna till frissan och ansa kalufsen, och då såg jag att den tjusiga "kronan" hade kommit upp i vårt lilla upprustade centrum.
Jag upptäckte kronan för ett par veckor sen, liggandes på golvet i ett ofärdigt rum och undrade vart och när den skulle fram.
Och nu hänger den där så fint och jag undrar om det är någon mer än jag som njuter av denna ljuskronas uppenbarelse?


I väntan på min tur hos frissan...


Klar hos frissan och en decimeter kortare hår, men det känns skönt.


Fredag på jobbet och ett bud kom med ett paket till mig, tjohoo...


...och sen kom Susanne & Marie med ett paket också, men detta paket öppnas inte förrän på julafton.


Fredag kväll avslutas med god mat, Robinson och en skål med godis (fast inte för mig eftersom jag inte äter godis). Min behållning av godisskålen blev den tjusiga fisken vi hittade ;-)
(Kjelle Larsson du din gamla Djurgårdare, försök att hitta en sån här fin fisk i din Malacopåse!!!)

Vi är riktiga nattsuddare så nu har det hunnit bli lördag, men ha en helt underbar helg!

Kram kram
 


Kommentarer
Postat av: Sandra | Inspirera Mera

Jag håller med vilken läcker kristallkrona!



Svar:

Tack! Du ska veta vilken skillnad det blev när vi flyttade. I det gamla sovrummet rymdes sängen precis och man fick klättra på kortsidan för att lägga sig. Nu har vi ett sovrum stor som en sal istället.



Klädstegarna kommer från Åhléns och kostar cirka 225 kr styck. De kan jag varmt rekommendera! Jag har aldrig varit med att de ramlat ner så de står stadigt mot väggen. Om de skulle bli nedriven av ett barn så är de inte heller tunga på något sätt.



Ha en underbar helg du också!

2010-12-18 @ 02:28:22
URL: http://www.inspireramera.se
Postat av: kjelle

Gillar inte såna fiskar,det måste vara en s,k,skitsimpa.har godare i min påse..gå och köp varsin harryboy för 150:-,NI FÅR SKITSNYGGA STRUMPOR PÅ KÖPET.

O.B.S O.B.S.DET ÄR INSIDAN SOM GÄLLER.

GOD JUL

2010-12-18 @ 09:23:56
Postat av: KJELLE

OJ måste vara en S.K.SKITSIMPA.(äcklig)har godare i min påse.

Idag måste ni köpa varsin harryboy för 150:-,ni får SKITSNYGGA strumpor på köpet.

GOD JUL!!!!! och kom ihåg,

DET ÄR INSIDAN SOM GÄLLER..

2010-12-18 @ 09:57:02
Postat av: Pauline

Jag tror att det var själva internet explorer det var fel på, för när jag gick in med windows chrome, en annan webbläsare, så funkade det att logga in:)



vilken skön dag du verkar ha haft :D

kram!

2010-12-18 @ 12:12:04
URL: http://paulinelinis.blogg.se/
Postat av: Lorena

vilket fint hår du har Helena! =)



sv: när man beställer från england betalar man bara för frakten, på topshop betalar man alltid 65 kronor- inget mer. det tillkommer ingen tull eller något, hur bra som helst! =) men det tar rätt lpng tid att få hem sakerna från topshop nu, bara så du tänker på det!

2010-12-18 @ 14:02:36
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
Postat av: Vera

Se så ja. Mycket bra hårfärg och frisyr på dig...

Kram igen

2010-12-19 @ 13:14:01
URL: http://veronicawallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0