John & Josefine-helg

Hoppsan, ännu en helg har passerat utan att jag rört min dator. Men det är väl ett tecken på att jag har haft många trevligheter för mig.

I fredags handlade vi som vanligt, och efter det åkte vi hem och åt supersmarrig laxtournedo och njöt av Idol.
Senare på kvällen dammade vi av "Den försvunna diamanten" och spelade en stund. Kul!
Lördag förmiddag ägnades åt städning innan vi skulle få besök av en underbar familj, som består av John, Josefine, Felicia och Oliver.


Lite frisersalong, när Josefine flätar Emma så fint.


Två sötisar.


Skitsnyggt, men jag kommer aldrig begripa hur man kan lära sig att fläta så där.


Två superfina syskon, Felicia & Oliver.


Det vankas efterrätt, en typ av gino, med frukt och riven vit choklad som ska in en liten kortis i ugnen så att chokladen smälter lite. Jättegott med vaniljglass till.


Vissa har fått en sockerkick av efterrätten och extra energi över till en liten dansuppvisning.


Ett vackert par och en Emma som snikade in sig på samma bild.


Kortspel på gång.


Emma får lite moraliskt stöd.

Vi hade en supertrevlig kväll som tog slut alldeles för fort.
Men som tur var visste vi att vi skulle få träffa denna mysiga familj igen på söndagen, när vi skulle köra hem deras bil.


Söndag 2:a advent hemma hos John & Josefine, och nu är det riktig frisersalong med slingning och klippning.


Emma blev jättefin i håret.

Tack John och Josefine för en supertrevlig helg!
Vi träffas inte speciellt ofta, men när vi gör det har vi så jäkla kul med er.


Kommentarer
Postat av: Josefine

Hej söta o fina Helena!

Vi hade så himla kul med er i helgen, tack än en gång för en underbar kväll! Hur går det för Emma då? Har hon vant sig eller har hon tonat håret? :)

kram kram

Josefine

2010-12-07 @ 18:04:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0