Best of Thomas Petersson

Idag var det hög tid att vara lite kulturell och av en händelse (fniss) hade jag kommit över två biljetter till "Best of Thomas Petersson" på Intiman.



Och av en ren händelse hade även Katarina på jobbet kommit över två biljetter! Så vi bjöd med oss var sin Lasse på lite trevligheter. Vi började med att äta lite mat på ett hak på Sveavägen som heter Dovas. En riktig "sylta", men planksteken som kostade 75 kr var smarrig och killen som serverade oss var charmig. Vin och öl kostade 30 kr glaset och det är helt OK priser när det är skralt i plånboken.



Efter maten promenerade vi till Intiman vid Odenplan för att kolla på Thomas Petersson och hans standup-show.
Jag fick många goda skratt och samlade på mig god energi, energisamlare som jag är. :-)


Lite bubbel i pausen hör alltid till!

Efter två timmars skrattande åkte vi hem nöjda & glada och drack en kopp te.

Nu känner jag mig trött och pömsig efter en lååång dag och det är dags att krypa till kojs.

Tack för idag livet!

 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0