Trött på snön

Ja, det är februari och ja, då brukar det vara vinter! Men vi har inte haft någon riktig vinter på många många år, så vi är inte vana vid detta väder längre. Därför känns det som om vi haft vinter såååå länge, och jag tror att många mer än jag är rätt nöjda nu.

I kväll var jag på min kära "Prippsträff" på Tennstopet vid Odenplan och alla var lika glada & positiva som vanligt.
Men visst är det väl ännu härligare när det ser ut så här när man kommer fram?!


Nu är det i stället kladdigt, blött, halt, risk för ras av istappar från taket osv. 
Men jag hade som vanligt en urmysig kväll med ett par timmars avslappnat babbel och god mat i fina vänners lag.


Jag var lite wild and crazy idag och avstod min standardrätt "Barman Special" och tog i stället en Ceasarsallad med grillad kyckling. Alltså, shit vad god den var!! Blir nog min nya klassiker på Tennstopet.

Jag har haft en skön torsdag och i morgon är det freeeedag. Det blir en lugn hemmakväll med fredagsklassikern Let´s Dance och Solsidan.

Skön torsdag på er!

/Proppmätt Helena


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0