AVATAR

Idag var vi på bio hela familjen för första gången på jättelänge. Sist vi var det, var nog när vi såg nån Narniafilm tror jag. Men idag kom vi äntligen iväg och såg flmernas film: Avatar i 3D. Filmen är 2,41 timmar lång, men det finns inte en suck att hinna tänka på att bli kissnödig eller slumra till som man gör ibland. Jag ville inte missa en sekund! Jag säger bara, GÅ OCH SE DEN!!!!




Så här tjusiga 3D-glasögon har man på sig. Sitter jättebra!


Och den här stilen var det på dem förr! Satt väl sådär va!?

En skön söndag till er!


Kommentarer
Postat av: Vera

Mmmm....

Men jag får inte de "vettiga" glasisarna att funka på 3D filmerna hemma. Varför är det så eller gör jag nåt fel?

2010-01-12 @ 08:59:05
URL: http://veronicawallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0