Crazy work

Jag har sagt det förr och jag säger det igen, mitt jobb är inte som de flesta andra jobb. Häromdagen kom Stina springande och sa: -Skynda er och kom och titta! Jag har fångat nåt stort!
Sen släpade hon med oss till ett gammalt tvättrum vi har. Hon öppnade dörren och tände lampan där inne.
Detta var vad vi såg då!


En tillfångatagen Marie!


Stina "Råttfångaren från Hammeln", eller var det från Wallmans???


Snälla Stina, kan du ta loss mig nu!? Jag lovar att inte dricka så mycket Fanta och bli hög och speedad på socker!!

Ja, så här kan det gå till på mitt jobb en vanlig dag. Jag skrattar mycket mer på jobbet än vad jag skrattar hemma. Och det är väl OK! Av min vakna tid är jag ju nästan mer där ute i Hammarby än här hemma i Solna. Så det är skönt att man kan ha så skoj med sina arbetskompisar. De är ju min dagliga "familj".

Så till mina kära Wallmanskollegor: -Jag älskar er!





Kommentarer
Postat av: [email protected]

åh vi dig.... ;-)

2010-01-13 @ 21:56:59
URL: http://veronicawallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0