Köttdiggare

Idag ballade jag ur totalt, hoppade träningen och åkte till Citygross och handlade i stället. Att handla mat och en massa grejer till jobbet är väl inte att balla ur kanske, men jag skulle verkligen behöva träna. Känner mig bara så olustig just nu, pga magkatarren eller vad det är. När vi kom till Cg började snålvattnet rinna och vi blev väldigt sugna på nåt riktigt "köttigt". Så till kvällen handlades det karrékotletter, Lallerstedts pepparsås och lite smarrig sallad.


Inget för er vegetarianer! Här ligger de härliga karrébitarna och väntar på stekning.


Och av en händelse hade Cg extrapris på svensk färsk oxfilé! Hehe!! Gissa vad jag ska äta på lördag??

Men det är på lördag det! I morgon är det fredag och jag & Tessan har en egen myskväll, när resten av familjen är på olika håll med egna aktiviteter. Så vi kommer att ses i Solna C efter jobb/skola och handla lite smått och gott som behövs i hennes garderob. Därefter blir det sushi hoppas jag och sen hem och mysa i soffan framför "Let´s dance". Vad ska ni göra i helgen??

Massa mys till er alla!!

Kramis Helena
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0