Livet leker...

Vi åkte till fiskbilen vid Ulvsunda idag och gissa vad vi ska äta för förrätt ikväll???


Vad kan detta vara???


Jajamensan...havets guldfrukter


med champagne, citron & ostronvinegrette!!!


Slurp!!!  -Jag känner havet...


Attans! Vår 17-åring har precis sörplat i sig 3 ostron. -Emma, du måste skaffa ett extrajobb om du ska ha så här dyra vanor!!!   Hihi!!


Fullmåne+afrodisiakum=??????    :-)

Nu lämnar jag high-techvärlden för resten av menyn+Robinsonfinal.

Förrätt: Ostron, champagne, citron+ostronvinegrette+vacker fullmåne
Varmrätt: Blodig oxfilé (precis som jag vill ha den), hasselbackspotatis, Lohmanders "bea"+smarrig sallad med soltorkade tomater
Efterrätt: Kladdig chokladkaka med vispgrädde

Hoppas att din lördag är som du vill ha den, för det är min!!! Mums!!!

Massa kärlek från Helena






En härlig lördag på er!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0