Mysfredag eller slitfredag

Jag skrev igår att fredag skulle bli löningsfredag, mysfredag och svullfredag, och det blev det väl kanske. Men det dröjde ett tag. Först träffades jag och Lasse i Solna C och letade present till min söta systerdotter Moa, som har fyllt 6 år. Sen slank vi in en snabbis på "Apoteket Röda Näsan" och köpte lite rötjut=fredagsmys. Hihi! Vidare till Citygross och brände typ halva lönen på mat osv. Det där med osv är lika med en massa blockljus från Ö&B en våning ovanför Citygross. Jag formligen "äter" ljus.  Ääääälskar att tända en massa ljus när jag kommer hem, för det är ju så mysigt.  När vi kom hem hade klockan nästan blivit 20.00 och då vill jag ju självklart se "Let´s dance". Och i alla pauserna (samtidigt som Renee Nyberg sms:ar David Helenius om hur han ska verka avslappnad i TV) sprang jag & Lasse som små tättingar till köket och jobbade med maten. Det bidde stekt entrecote med klyftpotatis, bea, sallad och vin. Mums!!
Om ni undrar var våra barn är så kan jag berätta att Emma åkt med några kompisar till Vaxholm och "mini" har gått och lagt sig, för hon ska upp och spela badminton i morgon bitti. Dessvärre måste även jag och L gå upp och köra henne till badmintonhallen, eftersom det är första gången och hon inte hittar dit.


Gissa om jag skulle vilja äga den här hyllans innehåll??!! Det är ju som värsta godisbutiken....Vill ha alla!!

En underbar helg till er alla!!!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0