Slapparfredag och kvalitetstid med mini.

Efter en riktigt superkul dag med massor med skratt på jobbet (kan inte berätta nu, men återkommer framöver), så åkte jag till Solna C och träffade min mini, minin som för övrigt är längre än jag. Vi letade lite kläder till henne, men det slutade med att jag själv införskaffade ett par paltor på rean.
Middag måste man ju ha och vem orkar ställa sig och laga mat när det är slapparfredag?? Inte jag!


Tessan väntar på sin burgare på "donken".


Jag smugglade in min sushi på donken.


Glass med kolasås! Yyeeeahh!!


Livet leker när man får glass!!


Bus i backen på vägen hem...


som slutade med platt fall!


Ingen fara tydligen.


Ha en underbar fredag! Själv ska jag hem och titta på "Let´s dance".

Tjingeling och kram på er!
 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0