Stackars stackars Sedir

Har varit en snabbis i ett garage i Råsunda och gjort lite knarkaffärer. Needå! Men jag och Lasse åkte till ett garage i Råsunda för att köpa två par blades till min kära kollega Vera, och dessa hade hon hittat på Blocket, Blocket som för övrigt är en fantastisk handelsplats. Men jag har upptäckt något annat också, som nog kan bli ett riktigt "gift" tyvärr, TRADERA!!! Just nu väntar jag på att auktionen där jag har budat på en bodylotion (Escadas Sexy Graffiti) ska bli klar. Hittills är jag ensam budgivare och auktionen är klar på söndag. Sa jag att jag är ensam budgivare?!! Hihihi
Men till kvällens höjdpunkt, "Halv åtta hos mig". Hur gick det egentligen för charmtrollet Sedir?! Stackars stackars honom. Han hade ju stans otur. Hade jag varit där hade han lätt fått 10 poäng av mig. Och de poängen grundar sig på ostron till förrätt, vilja, charm och kämpaanda. Och glöm inte att karln är blott 22 år!!! Och Helge Skoog som kommenterar måste få 10 poäng, fyra gånger i veckan! Han är så himla kul.


Vem skulle nobba en middag hos supermysiga Sedir...


när han förutom sin charm bjuder på havets läckerhet, ostron!!??? (bilder lånade av Sedirs kompis).

Nej nu måste jag nog äta något. Snålvattnet börjar rinna när jag sitter och tänker på smarriga ostron. Mums!!!

Skön lill-lörda på er!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0