Susanne Pettersson = Maria Montazami

Någon som såg "Halv åtta hos mig" idag? Jag satt ju självklart bänkad framför TV:n och såg det. Och det slog mig hur lik Susanne är Maria Montazami i Hollywoodfruar. De har blont hårsvall, pratar lite lugnt och sävligt, älskar "pussvalla" och har det glamoröst hemma.


Om jag inte har helt fel är det samma Susanne som var med i Sanningens ögonblick för ett par år sen.


Susanne med lippglosset.


Maria Montazami herself!!

Och nu är det Robinson som gäller. Vi sitter gärna och äter mat samtidigt och njuter av hur bra vi har det. Deltagarna har ju ändå själva valt att åka dit, så det är inte fullt så synd om dem när de svälter lite. Men åååh vad jag är avundsjuk på bantningen de får helt automatiskt där. Här hemma är det ju stört omöjligt att gå ner i vikt, när allt mumsigt, ätbart finns så nära och tillgängligt.
Nej nu måste jag nog gå och ta en bit av mammas smarriga äppelkaka med vaniljvisp!  :-)   Hihihi!!

 


Kommentarer
Postat av: Maria

Ja de är verkligen sååå lika!! Undrar om det inte fanns en liten tanke bakom? Susanne sa ju till och med att hon kände sig naken och exposed utan läppstift... exakt den meningen är ju Maria Montazami känd för...:)

2010-01-29 @ 08:37:34
Postat av: Helena

Jo det är klart! Jag vet att hon härmade Maria där, men redan innan det tyckte jag att de påminner om varandra! Kram H

2010-01-29 @ 09:46:17
Postat av: Marie

Jag tyckte väl att jag kände igen henne!

Trodde bara att det var Hollywoodfru-kopplingen, men inte! Här på din blogg fick jag dessutom upptäcka att hon varit i tv förut - i ett program som jag såg.

Som sagt, tyckte väl jag kände igen henne.

Tack tack!

2010-02-02 @ 17:14:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0