Mimmi Limma

På torsdag åker min stora fina tjej Emma till Spanien med två kompisar. Jag tror och vet att hon kommer att få skitkul, men oj vad jag kommer att vara orolig och sakna henne. Vi har varit så nära i snart 18 år och nu börjar hon klippa "navelsträngen" mellan oss. Det är nog svårast för mig, fast jag samtidigt vet att det är nyttigt för oss båda. Men tänk att den här stora tjejen inte ens kunde säga sitt eget namn när hon var liten, utan kallade sig själv Mimmi Limma, hihi.



De fina bilderna på "Mimmi Limma" har jag lånat från vår egen proffsfotograf Michelle.


Emma! Jag hoppas att din resa blir ett riktigt kul minne för livet. Ni powerpuffpinglor verkar ju kunna ha skoj som attan tillsammans. Jag älskar dig!


 




Kommentarer
Postat av: Janina - mamma till Nicolina

Hejsan!

Tack så mycket! :)

Jag vet tyvärr inte om några secondhandaffärer i Runsor, jag går bara till de som ligger inne i stan. Men annars så kan jag rekommendera "Adam & Ewa", ett loppis som ligger ungefär mittemot busstationen.



Sköt om dig du med, och ha det så trevligt vid sommarstugan! :)

2010-07-15 @ 16:02:06
URL: http://nicolinasmorsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0