Skön tisdag

Vi är uppe en snabbis i byn igen, för vi har varit och lämnat tillbaka världens finaste Felicia, som vi har fått "låna" lite sen igår.
Felicia! Det var jättemysigt att ha dig hos oss. Hoppas att vi ses snart igen.
(Tyvärr har jag ingen bild på Fellicia för hon är lika bångstyrig som Tessan när man tar fram kameran.) :-)

Ikväll ska vi till min mosters land, utanför Närpes, och sova över där. Det blir garanterat bastubad och förhoppningsvis en massa kortspel. Mysigt!


Idag har Lasse och pappa varit duktiga och byggt en trappa.


Igår kväll grillade vi på den här, men eftersom man nästan bokstavligt talat fick hålla i grillen under tiden för att den inte skulle rasa ihop insåg vi att den måste pensioneras.


Mamma har också varit duktig idag och plockat blommor till stubben som jag tyckte behövde smyckas lite.


Här sitter jag just nu och ser hopptornet som alla barn älskar att hoppa från. Jag gjorde också det när jag var liten, men vågar inte längre.

Nu ska jag dricka klart mitt kaffe och sen åka ner till stugan och packa lite övernattningsgrejer.

Kram till er alla!




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0