Strandmölle

Hej på er! Just nu sitter jag vid Strandmölle och äter glass och försöker göra ett litet snabbinlägg medan Lasse sitter och stressar mig! Strandmölle ligger uppe i byn som är ca 1 mil från vår stuga och jag ville absolut kolla "yttervärlden" en snabbis. Och han vill åka tillbaka ner till stugan för att lägga köttet, till grillningen ikväll, i marinad. -Måste ligga minst 4 timmar för att bli bra smak, säger han argt! ;-)

Vi kom i natt, så jag har inte hunnit fota så mycket, men här kommer några.


Kaffe och genomgång av taxfreekatalogerna på båten. Inget är speciellt billigt, och allt godiset kan du köpa billigare på Ö&B.


Vii är framme och min kusin har ordat en överrsakning till Lasse, han första egna bar! Hihi!

 
Vi har inte sovit en blund i natt, för vi har visst "gäster" uppe på loftet. Visade sig vara en massa möss, som vi nu ska utrota. Möss är söta men man vill inte ha dem på loftet, hellre tomtar på loftet


En liten snabb-bloggning och koll på "välden" innan vi sticker iväg. Men nu vet jag att internet funkar vid Mölle så jag kommer snart tillbaka, vilken dag som helst.

Ha det skönt i sommaren.

Kram kram


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0