Äntligen framme

Det är midsommarafton och alla sover än så länge. Jag passar på att lägga in lite fler bilder.


Vi har lämnat Örnnästet och kommer snart att åka genom en massa tunnlar och tullar. Här har vi lunchpaus och i stället för 3 grader är det kanske 9 grader och kissregn. Vi saknar värmen, men Emma och Jacob deppar inte för det.

Höga berg som knappt syns bakom molnen.


Vi har äntligen kommit fram till vår camping i Rovinj och personalen på restaurangen var så snälla och lagade mat åt oss trots att de precis var på gång att stänga när vi kom.


Inhemsk öl är billigare än vin & läsk, så gissa vilken vätska som blir vanligast i min kropp denna semester!?


Det är första riktiga dagen i Kroatien och det är kallt och regnar hela tiden, så vi har åkt in till själva Rovinj för att äta. Killarna satte sig som panelhönor för att ha TV:n med en match framför ögonen. Kul killar!


Samma kväll på vår camping. Kul killar!

Vår semester började inte med sol och bad precis, men vänta ni bara så ska ni få sommarbilder snart, för jag har redan bränt mig i pannan.

I´ll be back!






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0