Färggrant

Jag är tyvärr inte en sådan tjej som är "begåvad" med långa starka tjusiga naglar. Inte för att jag vill ha så långa heller, men man skulle vilja att de var snygga och välvårdade. Jag biter inte på naglarna, jag försöker ta hand om dem, fila och olja in dem osv, men de är tunna och skivar sig och är allmänt okvinnliga. Och eftersom de ändå inte är klassiskt snygga så tycker jag det är jättekul med alla möjliga skrikiga färger och igår hittade jag perfekta resenagellack i en massa roliga färger. Jag slog till direkt och köpte dem.


Åtta härliga nagellack för 58 kr, ett riktigt kap. Den gula är den som känns mest ovan för mig, men den kommer självklart att provas så småningom.

Nu ska jag lägga mig och läsa min bok tillsammans med mina fina fransar. Good Night!







Kommentarer
Postat av: Linis

Men åh herre vad kul! Vart hittade du dessa!? Vill också ha, riktigt kap!!

2010-06-17 @ 20:32:23
URL: http://paulinelinis.blogg.se/
Postat av: Linis

sv; åh men vad skönt att du gör det! Vill också göra det.. De som är e bara de att med mina p piller slipper man mensen också, vilket jag gillar otrooligt mycket.. Sen är jag inte säker på om dehär kommer från p pillerna. Men jag ska nog fråga barnmorskan, iallafall prata med henne om det så kanske jag kan få ett annat alternativ :) Jaha :O finns dem inte längre?? tråkigt om dem var bra ju :(



De måste jag checka in! :D Puss

2010-06-17 @ 22:28:21
URL: http://paulinelinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0