Från kyla till värme

Idag kom Emma och överraskade mig på jobbet, där jag satt och huttrade i min sommarklänning. När jag slutade för dagen fick jag äntligen gå ut och tina upp. Tänk att man kan ha det så kallt inomhus fast det är stekhett ute.
Väl ute blev vi riktigt sugna på glass och traskade till 7-Eleven. Dags för säsongens andra yoghurtglass!

 
Sitter på en bänk och njuter av vädret och glassen.


Och här har vi någon som njuter av andras spill.


Emma visar upp min glass och hennes gröna slush.


Det lär nog bli en massa härliga glass-stunder i sommar om vädret fortsätter så här. (Tur att jag är igång med simningen).

Härlig onsdag på er!


 



Kommentarer
Postat av: Sofia

Själv tar jag alltid med med jacka/kavaj på sommaren för att ha på mig inne på jobbet. Det är skönt med bra luftkonditionering...

2010-06-03 @ 11:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0