Hur är det möjligt???

Vi har tillgång till en stor 50-metersbassäng med 8 breda simbanor och så var det bara jag på HELA badet. Hur är det möjligt? Det har aldrig hänt tidigare under de somrar jag simmat vid Huvudstabadet.
Jag simmade min kilometer medan personalen tittade till mig lite då och då. Tjejen som jobbade missade när jag klev upp ur badet och blev orolig och kom in till omklädningsrummet för att se om jag var där. -Jaha, där är du, sa hon när hon såg mig. Gulligt!


Tänk att jag var själv i hela denna bassäng och hela badområdet, så när som på personalen.

Jag hade ingen vidare lust att gå iväg när det blåser halv orkan ute, men nu i efterhand är jag glad att jag gjorde det, och känner mig nöjd med mig själv!

Nu ska jag ta tag i resten av lördagen.

Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0