Livet är underbart

Igår åkte åtta av oss tolv in till Rovinj på eftermiddagen. Vi åt glass, kollade fotboll, bokade Venedigresa, shoppade lite och åt fantastiska pizzor.


Glass i stora lass.


Vi gillar långa skedar när vi äter glass, men den här tog nog priset.


Den här pizzan med allt möjligt på är nog den godaste jag någonsin ätit.


Hoppas att vi hinner tillbaka till detta pizzaställe igen. Mums!


Snyggingar!


Vem vinner "fulaste" grimasen?


Jag hittade en ring som väldigt gärna ville följa med mig hem.

Idag blir det sol & bad. Ikväll får vi inte vara uppe för sent, för tidigt imorgon bitti sticker vi till Venedig.

Njut nu av sommaren hemma i Sverige/Finland, för jag har hört att ni har det jättevarmt och skönt.

Kram!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0