Mycket fix

Idag har jag jobbat hårt och bokat en massa "uppstarstresor" och hotell inför hösten.
Efter jobbet stack jag in till stan och växlade pengar. Det blev både euros och kroatiska kuna.


Växla pengar inför resan, check!


Hem och tvättade all smutstvätt och manglade lakan i ett par timmar.

Se till att alla kläder som ska med är rena, check!


Pass och försäkringskort är framplockade så att vi inte glömmer något.


Alla pass är giltiga, check!


Badkläderna till i morgon bitti är packade, så att jag i princip kan gå direkt från sängen till badet.


Grejerna till badet i morgon är fixade, check!

Nu måste jag gå och lägga mig och sova min skönhetssömn, behöver verkligen det, för jag ska göra något riktigt spännande i morgon. Berättar mer när jag kommer hem i morgon kväll.

Natti natti!


Kommentarer
Postat av: Emma

Va du är duktig mamma! Allting är checkat och klart :D Nu gäller det bara att få ner alla kläder man vill ha sin väska xD



JAG VET VAD DU SKA GÖRA IDAG !!!!!<3

2010-06-16 @ 16:58:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0