Packångest

Ååh vad jobbigt, nu sätter den in mer och mer, min jäkla packångest.
Hur ska vi packa för 18 dagars bilsemester, hur många väskor får plats i "bussen" vi hyrt, hur ser det ut dit vi ska, vad blir det för väder, hur mycket sängkläder ska jag ta med för fyra personer, hur många handdukar, finns det tvättmöjligheter, torktumlare, snygga skor eller bar sköna skor, snygga kläder eller bara slapparkläder, ska jag ta med min lilla dator, finns det möjlighet att blogga osv osv ??? Frågorna snurrar i skallen på mig, samtidigt som jag sitter här och gör INGENTING.


Kommentarer
Postat av: Emma

äh sluta oroa dig! Glömmer vi något så gör vi det! Vi dör iaf inte utav det :P

2010-06-15 @ 00:18:57
Postat av: Helena

Du är så klok min kära dotter! Puss!

2010-06-15 @ 09:20:31
URL: http://helenanygrund.blogg.se/
Postat av: Linis

Sv; haha gjorde den!? inte bra, min ramla ur fickan när jag åkte moppe och badade i regnet istället =(

2010-06-15 @ 12:18:44
URL: http://paulinelinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0