Semester!!

Jag har semester!!! Tjohoo!
Klockan ringde sin vanliga tid 05.40 i morse och jag gick ner tll badet och körde min sista kilometer på ett tag! Snyft, jag kommer att sakna mina morgonsimningar! Men nu väntar andra roliga saker och jag hoppas kunna komma åt något internetcafé när vi är utomlands, så att jag kan delge er min resa.
Eftersom jag är mest effektiv på kvällen började jag packa allting igår kväll, och nu sitter jag här i bilen och undrar vad jag har glömt. Hmm...Ja det lär väl visa sig.


Böckerna är i alla fall packade och nu ska det läsas.

PS! Sari har med sig åtta stycken ABBA-skivor i bilen och har hotat med att köra ABBA-maraton. Oh my God!
Just nu lyssnar vi på deras allra första skiva, när de inte ens hette ABBA ännu. Låtarna suger verkligen! Hihi!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0