Asfalt=lycka????

Vintern har varit så fantastiskt vacker och med massor av snö precis som det ska vara. Jag är nog den som har klagat minst på all snön, och jag har inte frysit det minsta. Det finns inga dåliga väder, bara dåliga....  Hihi!



Men igår morse när jag gick till jobbet, fick jag ett härligt lyckorus av att se lite bar mark och asfalt. Hur är man funtad då? För min del är det nog att jag kan slappna av lite i kroppen och inte vara så rädd för att halka. Jag MÅSTE helt enkelt inse faktum och skaffa mig ett par broddar till nästa år, om det blir en liknande vinter. Ja, det är helt klart halkan jag har lidit av. För visst fasen är snö mycket vackrare än asfalt!!

Nu ska jag sätta igång och packa lite kläder och annat, för i  morgon bär det av till Sunne och troligtvis ännu mera snö!

So long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0