Bio och Brunkebergsåsen

Det var ett tag sen vi var på bio, men idag var det dags.
Jag hade fått två biljetter från Hotel J, en förhandsvisning av filmen Änglavakt. Skådespelarna är Michael Nyqvist, Izabella Scorupco och Tchéky Karyo.
Det blev som vanligt både skratt och gråt. Jag som är en mycket lättroad människa tyckte att fimen var jättebra, även om ni kanske inte behöver lägga era sista sparslantar för att se den på bio. Vänta tills den kommer på dvd! Lasse är däremot inte lika lättroad och får utslag på kroppen bara man nämner ordet drama. Han erkänner inte, men jag tror att han tycker att han slösade bort ett par timmar av sitt liv. Hihihi. Men han var i alla fall glad över att inte ha betalat något! Gratis är gott!


Johan Brisinger (regissör) och skådespelarna i filmen.


Min middag!!!


Dagens höjdpunkt! Denna tunnel som går genom Brunkebergsåsen byggdes 1884-1886 och är 231 meter lång. Fatta att den har funnits så länge och jag har aldrig vetat om tunnelns existens, än mindre gått genom den!!
Jag är riktigt nöjd med min bild. :-)

Nu är det dags för Helena att hoppa i säng och mysa med boken jag läser just nu. Härligt när man har kommit in i en bok ordentligt och bara vill fortsätta läsa.

Natti natti vänner





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0