Diba Nails Stockholm

Idag har jag lyxat till mig. Via en prenumeration på Amelia fick jag en valfri behandling på någon salong och jag valde lyxmanikyr på Diba Nails Stockholm. Där träffade jag söta Dilan som tog hand om mig och gjorde mina naglar helgfina. Jag är inte typen som trivs i långa naglar, men man vill ju vara fin ändå.
Och har man inte en gratisbehandling att utnyttja, kan jag upplysa er om att Dilan har en massa specialerbjudanden under mars, så passa på.


Jag väljer...manikyr!


Tråkiga naglar


Suddig bild men roliga naglar, som till och med matchar köksduken.

Nu ska jag gå och sussa och drömma om en skön slapparhelg.
En slapparhelg med mycket TV-tittande, ingen städning för den är klar, bara mys.

Jag längtar....



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0