Jag, en looser

I fredags hade vi ett litet vinlotteri på jobbet, för det var nog ca ett år sen sist. Hög tid alltså! Stackars Camilla kom sent omsider och hade lyckats slå sönder sin flaska på vägen. Jag tyckte att hon skulle få vara med ändå och köpa looserspriset i efterskott. Vi drar nämligen lott om en etta, tvåa, trea och en looser. Och i detta fall är det inte så farligt att bli en looser, för då går man inte lottlös, utan får en flaska vin med sig hem. Man går med andra ord plus-minus-noll. Och dagen till ära blev undertecknad looser, och eftersom Camilla vet vad jag gillar så kan det sluta med att jag blir en "vinnare" av en flaska bubbel! Hihi! 
Vi åt ost & kex, babblade, skrattade och hade en soft avslutning på veckan. Sen åkte jag hem och kollade på Let´s Dance och Solsidan förstås.





Mysig fredag med bästa kollegorna!!!
Det får inte dröja ett år till nästa vinlotteri, när man får så mycket härlig positiv energi! Puss på er!

 

 

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0