Måndagen från helvetet

Idag har jag varit med om måndagen från helvetet. Visst, det finns alltid de som har det värre, men de stackarna fanns inte i min tanke idag om sanningen ska fram. Jag orkar inte ens berätta om allt elände som hände , men när jag kom hem trodde jag att det var över, och då kom nådastöten. Och det jag fick höra då gjorde att allt elände jag varit med om tidigare kändes som "piece of shit". Som sagt, det finns ALLTID de som har det värre. Glöm aldrig det!
Men kvällen avslutades med oxfilén vi skulle ha haft i lördags och en flaska rött och en skön tv-stund med "Halv åtta hos mig" och fortsättningen på "Arn".
Varför har jag aldrig sett "Arn" förresten?? Det är ju en helskön historisk serie helt i min smak!
Jag var kanske inte mogen tidigare, men efter att ha varit på Nyköpings Gästabud och cyklat runt på Visingsö, kanske mitt intresse vaknade, för nu tycker jag att det är jättespännande.


Joakim Nätterqvist är ju inte helt oäven att titta på heller! ;-)

Ja Emma, jag vet att jag använder "gammaldagsa" ord som du säger, men jag är ju gammal!! Hihi!
Om du inte vet vad oäven betyder får du slå upp det! Puss!



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0