Matt "Bourne Identity" Damon

Jag såg honom på tunnelbanan idag, eller rättare sagt hans dubbelgångare. Hade killen inte suttit och pratat svenska i sin mobiltelefon hade jag kunnat svära på att det var den riktiga Matt Damon, vad han nu skulle göra på blå linjens t-bana!? 
Jag blev så chockad över den slående likheten att jag inte kom mig för någonting. Hade jag vaknat upp ur mitt chockartade tillstånd hade jag kanske frågat om jag fick fotografera honom, om han hört 1000 gånger att han är lik Matt Damon osv. Men jag satt bara där och stirrade lite fånigt.
Jag är verkligen ingen "kändiskåt" människa, men herre gud, hur ofta ser man Matt Damon på t-banan när man åker hem från jobbet!?
Och lite lustigt i situationen är att Lasse sitter och tittar på Bourne Identity på kanal 6 när jag kommer hem. Hmmm!??



Springer jag på den killen igen kommer jag att fråga honom om jag får ta en bild, så ska ni få se likheten!!!!

Nice Wednesday!!






Kommentarer
Postat av: Anonym

Matt damon is a freaking good-looking guy! Why didn't you take a picture of him! You will probebly never see him again!

2010-03-03 @ 22:58:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0