Shocker: Ricky Martin Is Actually Gay!

Va!!!??? Vilket scoop man fick sig i morse, både på radio och i tidningarna. Ricky som är så snygg, och han som har två barn och allt (med en surrogatmamma), och han som har haft så mycket tjejer efter sig.
Allvarligt! Var det någon som inte visste att han var gay???
Det som skrämmer mig är att hans omgivning har avrådit honom från att berätta om homosexualiteten för att det skulle kunna förstöra hela hans karriär. Vad har han för folk runt omkring sig egentligen?
Om det står en snygg kille på scen, som både kan sjunga och röra sig sexigt skiter jag fullständigt i om han gillar tjejer eller killar. Det är ointressant!
Ricky, byt umgängeskrets!

Nu är det uppladdning med mat framför tv:n så att jag klarar av att se "Halv åtta hos mig" utan att dregla, av andra orsaker än snygga killar. Hihi!
Sen är det le grand finale i "Mästarnas mästare". Kvällen är räddad!

Tjingeling!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0