Våffeldagen

Jag hade bestämt att vi skulle äta våfflor idag eftersom det är den dagen. Men våfflor för mig är mer en efterrätt än mat, och då hade jag tänkt att vi skulle äta lite soppa först. Men då sa en kollega att de skulle äta våfflor med creme fraiche, lök och rom idag. -Japp,sa jag, det ska vi också!
Så när jag stod där i affären och "råkade" titta in i löjromshyllan tänkte jag, -Nej, jag vill inte ha någon töntig stenbitsrom, jag och Lasse är värda lite riktig löjrom! Och så fick det bli. Tjejerna är okomplicerade och bryr sig inte om maten är "matig" eller ej. Där blev det våfflor med vispgrädde. 

 
En helt ok middag.


Åh vilken jobbig torsdag. Hihihi!

Nu är jag mätt och nöjd. Jag dammsög, skurade och bäddade rent igår.

Fredag, here I come!!





 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gotti gott gott tyckte jag /Lasse

2010-03-25 @ 22:39:32
Postat av: Anonym

2010-03-25 @ 22:40:16
Postat av: Helena

Vad bra! :-) Puss!

2010-03-26 @ 09:13:13
Postat av: Emma

Jag tyckte också det var yummi :D

2010-03-29 @ 19:54:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0