VARNING FÖR "2012:DOOMSDAY"

Filmen du absolut ska se om du vill slösa bort ett par timmar av ditt liv är "2012 Doomsday". Jag är lättroad och lever mig in i nästan alla filmer jag tittar på, men fy fan vilken skitfilm detta var. Förlåt att jag svär men det är nödvändigt för att jag ska lyckas avskräcka er och låta er slippa göra samma tabbe som vi. Vi skulle hyra "2012" som nyligen gått på bio, så vi gick till nyheter-hyllan i videobutiken och trodde att det var denna film. Hur i hela friden kan det vara lagligt att göra två filmer med nästan samma namn och utseende på omslaget????


Till er som ändå går och hyr denna film, säger jag som det står på omslaget: Ni blev alla varnade!!!!




 


Kommentarer
Postat av: Linis

Svar: jaa jag har en litet bebis orm just nu bara. Majsorm! Men han blir upp till 180 cm iallafall! och lite småtjock. Nu är han bara ett halvår, när han är två är han fullvuxen och stor :D Gillar också stora, haha! =)

2010-03-29 @ 14:18:00
URL: http://paulinelinis.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag gick ifrån halva filmen xD

Haha, fett bra sagt i slutet ;)

2010-03-29 @ 19:56:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0