Vernissage & massage

I morse blev jag på gott humör av att bara titta ut genom fönstret på det härliga solskenet. Efter en redig omelett åkte vi iväg till Täby C för att jaga en "gå-på-middag-blomma". Jag visste precis vad jag skulle ha och jag tror att det är den perfekta "blomman" till värdinnan på kvällens middag.


En mumsig vaniljfrapino (inte till kvällens värdinna) och Vernissage (Chardonnay i en Versaceväska ungefär).


Vidare till Täby Brandstation och spanade lite på snygga brandmän, hihi, och sen 20-minuters massage i denna avancerade stol. Känns helt makabert att bli knådad av en stol med känslan av att det är på riktigt!


Det måste vara massagestolarnas Rolls-Royce.

Nej nu ska jag steka lite pannkakor till tjejerna och sen hoppa in i duschen.
Rösta nu allt vad ni kan på Neo ikväll!!!

Härlig lördag!!!








Kommentarer
Postat av: Carita din kusin

Ja inte gick det så bra för Neo jag tycker ju att han kunde fått gå till Globen också. Det är ju helt urlaket i år det finns inte någon som bara säger att Han kommer att vinna. Men jag röstar på Darin i alla fall sen får vi se hur det går. Skall med Madde till Globen på fredag på genrepet och det skall ju bli hur kul som helst. Det är alltid bättre att se det live än framför TV:n. Annars ni festar på som vanligt! Ha det så bra.

2010-03-08 @ 15:01:03
Postat av: Tallee Savage

Hej Helena! Vad kul att du också skriver blogg. Jag ska gå in och kika lite här.. Sweet! Du får gå in på min sen. kram Tallee

2010-03-08 @ 15:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0