Afterwork på Jimmys Steakhouse

Efter jobbet idag var jag på en skön AW med de två underbara människor, Aga & Peter. Vi babblade och babblade och samtalsämnena verkade aldrig ta slut. Men allt kul har ett slut och tjejerna hemma ringde och ville att jag skulle komma hem och utfodra dem också! Vi har ju tjejhelg nu när Lasse är på vårens fisketävling. Helena "fiskeänkan" Nygrund, det är jag det. Hihi!


Jag törs lova att jag kommer att äta fler av Jimmys ceasarsallader i sommar. Gudomligt god!


Peters clubsandwich verkade inte gå av för hackor heller.


Två "favvisar" med solen i ögonen. 


Skön stämning precis vid vattnet.


Peter, jag kommer att äta upp "barsen" snabbt så att du snart blir tvungen att leverera nya till oss. Och då kan vi kidnappa dig för en ny AW. Sköt om dig vännen!


Efter att ha fixat tacos till tjejerna hemma, blev jag också sugen på lite gottigott. Efter dagens AW ville jag ha mera rosévin. Denna sort heter Fun Light, Wild Berries. Mums!

Sämre fredagar kan man ju ha. Livet är gott!



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0