Fynd...

Idag slutade jag klockan 13 eftersom det är en "röd" dag i morgon, och det var så himla härligt. Tog mig en liten egentid i Solna C och shoppade lite för mina presentkort, på H&M, som jag fick när jag fyllde år. Mitt egentliga syfte var att kolla in ett par jeansshorts (299kr) på Åhlens och lägga undan dem till fredag när jag får lön. Jag provade dem och de satt bra, plus att de hängde på en reastång för 199kr i stället. Eftersom det var rea vågade jag inte chansa på att jag skulle få hänga undan dem i flera dagar, så jag tänkte att det får bli nudlar för familjen i ett par dagar. Hihi! Men när jag skulle betala visade det sig att det var halva reapriset, så jag betalade bara 99kr för ett par shorts som jag redan kollat in och var redo att betala 299kr för. Sånt känns helt OK tycker jag! :-)


En liten lattepaus i solen, innan promenaden hem. Skuggan från käppen är inte min!!! Inte ännu! Hihi.


Dagens shopping: En grå väska, jeansshorts, bodylotion med doft av kokos&lime, en stor vit ring (ligger på shortsen). 


Och lite mums att knöla in i minibaren i vårt hotellrum på Mariefreds Värdshus på fredag!

Nu ska jag fortsätta njuta av onsdagen och i morgon är en annan dag. Om det inte står som spön i backen då är det nog hög tid att släpa med Lasse på en powerwalk!

Kram på er, och mamma: -Jag älskar dig!!!










Kommentarer
Postat av: mamma

Jag älskar dej me -Puss o kram !!!

2010-05-13 @ 18:14:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0