Sport som sport, eller???

Jag och Lasse skulle iväg på en ordentlig promenad idag, samtidigt som han behövde ha tag på några mässingsskruvar.
-Vi går till Solna och köper dem och sen går vi hem till Pålle & Inger och tvingar dem att bjuda oss på kaffe, sa Lasse.
Det lät som en bra idé tyckte jag. Men när vi kom till Solna sa jag att vi kanske ska ringa dem och kolla om de är hemma, för annars köper jag en latte på Espresso House.
Och som jag misstänkte var de inte hemma, men Pålle satt däremot på Sportbaren i Solna, så då hamnade vi där i stället.


Powerwalk eller Sportbaren är väl samma sak ungefär....  Hihi!!

Men nu är vi hemma igen och förbereder middagen.

Hörs snart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0