Härliga torsdag

Idag har jag ringt runt till varenda Indiska-butik i hela Stockholm för att jaga en långklänning som jag bara sett på bild, men ändå blivit helförtjust i. Och när jag äntligen kommer mig för att köpa den så är den SLUT!!!
Som tur var fick jag ett tips om en nyöppnad butik för dagen, i Liljeholmen. Jag ringde Indiskas huvudkontor och jagade rätt på telefonnumret till butiken och ringde dem. -Ja vi har ganska många av den klänningen, sa de.
Jag gissade på storlek och bad dem lägga undan den till mig. När jag kom till butiken fanns inte en enda klänning kvar av den modellen jag ville ha, så det var VERKLIGEN tur att jag bett dem hänga undan en till mig.
Nu har jag provat den hemma i lugn och ro och långklänningen är en KEEPER. Jag är såå nöjd!

Bilden är lånad från Indiskas hemsida, men så här ser den ut. Kommer att användas flitigt i sommar.

Efter Indiska, åkte jag och Katarina till Tennstopet vid Odenplan för att mysa en stund med våra gamla Prippsvänner. Kärt och glatt som vanligt!


Känns som om jag visat mina Ceasarsallader förut! Hihi! Men det är alltid ett säkert kort på de flesta restauranger.


Katarina har ett så snyggt armband.


Fnissiga efter bara ett glas vin.   :-)


Naw, va goa ni ser ut.

Vi ses till hösten igen alla goa gamla Prippare!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0