Värsta miffot

Alltså, jag ser ut som värsta miffot, men ny börjar en ny era i mitt liv.

Jag har skaffat mig simglasögon, badmössa och en näsklämma och jag ser ut som nåt katten har släpat in. Men vem bryr sig egentligen om detta, bara min axel (artrosen ni vet) håller sig i styr.
Har simmat en km om dagen i tre dagar nu, men vågar inte "leka" med axeln mer.
Jag har ingen aning om hur gammal jag var när jag lärde mig simma, men jag kan väl ha varit 6-7 år och nu snart 40 år senare ska jag lära mig ett nytt simsätt. Mössan kanske inte behövs för det, men jag vill spara håret lite, så därför är den med!!!!
Jag har inte tränat på 9 månader och nu har min bästa säsong, utomhusbadet, dragit igång.
Nu jävlar kör jag!!!!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0