Sol & värme

Det regnar och blåser som attan ute, och just nu saknar jag den underbara sommaren och mitt bad (som ni hört mig tjata om tidigare).


Ååååhh.... 

Men när jag tänker efter så är det inte speciellt synd om mig, för jag får ju snart sol och värme igen, i en vecka i alla fall.
Det är hög tid för mig att börja fundera över vad jag ska packa, för på lördag sticker vi ju, tjohoo!
Min lilla söta dator får så klart följa med, och så får vi se om det blir någon möjlighet för mig att berätta om veckan i Miami Beach/Florida.

Dags att tänka på refrängen, för i morgon kommer "lill-skruttan" hem från konfirmationslägret, och vi ska ha tjejkväll med tacos & mys, och då vill jag vara pigg och utvilad.

Natti natti alla godingar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0