Andakt & sushi

Hej på er! Här kommer ett litet snabbinlägg då jag ska upp 05.40 i morgon bitti och simma innan jobbet.
Jag kände verkligen för att komma igång med träningen, men blev tyvärr sjuk förra veckan. Hann ändå med en femkilometers på löpbandet och en simning, även om jag kände mig halvrisig redan då.
Men nu är jag frisk som en nötkärna igen och sprang igår, och längtar efter att "flyta" lite på vattnet imorgon. På torsdag blir det förstås Lilla V:s mördarpass med cykel och vikter.

Idag blev det ingen kulinarisk matlagning, då vi var på konfirmationsföräldramöte med fika och andakt. (så nu har man bekänt sina synder, hihi).
Nej, skämt åsido fick jag faktiskt tårar i ögonen av den lilla stunden med sång och lite ljuständning. Jag tycker alltid att det är så mäktigt att komma in i en kyrka eller som idag, i ett speciellt andaktsrum.

Sen blev det sushi och "Desperate Housewives", väldigt udda mot konfirmationsträffen, men väldigt skönt & slappt.


"Snabblagat" idag, men väldigt gott!

Nu önskar jag att ni alla får sova riktigt gott.
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Carina

va, bekände dina synder o ändå hann du hem till middag o tv?! det var bra jobbat, vet inte om jag hade hunnit ;) ha ha ha, skoja bara. Kram på dig kusin

2010-10-27 @ 15:24:15
Postat av: Helena

Hihi! Ja, jag kanske inte hann med riktigt alla då, men ganska lätt & glad var jag på hemvägen. ;-)

Hälsa alla dina killar!

2010-10-27 @ 16:44:06
Postat av: Carina

Tack det ska jag, hälsa tjejerna o Lasse!

2010-10-27 @ 18:13:34
Postat av: Pauline

ÅÅÅH va gott med sushii!!

2010-10-27 @ 19:30:58
URL: http://paulinelinis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0