Bästa kontoret

På jobbet var det fullt ös idag med massor av folk. Vårt underbara gäng som ska showa på Wallmans Dippan i Åre repar för fullt, R.E.A-gänget var hos oss också och repade och jag älskar verkligen när det är sån action på kontoret. Jag har sagt det förr och jag säger det igen, vårt kontor är inte som andra kontor, men oj vad mycket kärlek och god stämning det finns där.

Efter jobbet blev det middagsfix och jag & Tessan bakade en smarrig, men oerhört mäktig, Pollykaka som vi åt till efterrätt.
Vi kollade på "Berg flyttar in" och jag klämde som vanligt fram lite tårar, idag när Dogge berättade om hur hans dotter föddes hemma i lägenheten.



På tal om jobbet förresten, så kom snällaste Minette och gav mig en jättepåse med "trattisar" förra veckan. Hon hade hittat massor i Dalarna och delade ut en del på jobbet. Och jag som precis hade stekt de sista svamparna jag hade i frysen, vilken timing!
Men dessa svampar torkade jag i stället för att förvälla dem.
Tack snälla Minette!

 


Kommentarer
Postat av: Sir Henry

Lustgt att du tog upp "Skomba-skräcken" som lever i många av oss. Ska göra en rotfyllning i dag och min Käftis säger att alla som har upplevt Skomba behandlas varsdamt med silkeshandskar.Googlade på Skomba och du dök upp!

2010-10-28 @ 11:15:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0