H&M=tjyvar

Hur ska jag ta mig ur detta nu då, att H&M är "tjyvar"?
Förklaringen är att H&M har "snott" flera kollegor från oss på Wallmans.
Det är svårt att vara opartisk här, eftersom jag älskar mitt jobb på Wallmans plus att jag älskar H&M. 
Jag är inte världens "hippaste" person, men när man shoppar på H&M vet man oftast att man är något så när "inne" (sen måste man ju matcha på rätt sätt osv, men i alla fall...).
Jag har förstått att H&M vill ha de bästa, och då norpar de så klart dessa från Wallmans, för vi är ju så bra! Eller hur!?
Och idag "losade" vi finaste Jessica!
Vi tog med oss underbara tårtor från Gunnarssons konditori, kaffe, blommor & champagne och traskade sjungandes (ni skulle ha hört oss i trappuppgången) ner till vår syateljé för att överrraska Jessica.


Jessica är inte så förtjust i en massa uppmärksamhet och tar lite stöd av den "hemska & otäcka vakthunden" Baloo.


Vår snygga och coola Sofia.


Katarina & Micke (han med sexiga looken ni vet).


Här äts det tårta från Gunnarssons för fulla muggar, och syateljén har aldrig haft så många gäster på en och samma gång. (Varför måste någon sluta för att vi ska ha det så här mysigt?).


Av någon underlíg anledning dras min kamera till Katarina och hennes härliga utstyrsel.
Lite kuriosa; denna skrud användes först av allas vår Linda Bengtzing när hon jobbade på Wallmans Salonger och skulle föreställa Cher.


Micke Solfors är så himla bra på att hålla tal och det har han precis gjort. (Har Helena en tår i ögonvrån?=Finns det ris i Kina?).


Det är dags för Jessica att hålla tacktal och berätta vad hon ska göra på sitt nya jobb.
Lycka till på ditt nya jobb Jessie, och vilka lyllosar Hennes & Mauritz är som får dig nu!


Efter jobbet kom jag hem och möttes av denna tonårsmardröm! 

Happy Halloween!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0