Ladies Night & massa tjejer, avslutningen

Här kommer avslutningen på min fredag, Ladies Night.
Vilken härlig kväll med underbar show. Jag vet inte vad jag ska säga förutom att jag fick en energikick.


Lite laddning på jobbet med rester från tidigare på dagen. Bodil & Katarina


Vi är framme vid Globen och nu blir det PAAARTY! Jag & Katarina


Söta Minette


Om jag ska klaga på något, så får det väl bli att jag blev stämplad på handen med B-post. A-post ska det va! Hihi!


Mina härliga kollegor minglar och dricker välkomstdrink.


Alla tjejer fick rosa solbrillor. Tjusiga va!?


Snyggingarna Annie & Minette är redo för maten.


Inte som mina vanliga matbilder va!? Ser ju faktiskt oanständigt ut, hehe. Kyckling med polenta och sparrisknyte. Ööhh! Är sparrisen fastknuten i kycklingfilén, eller var är knytet?
Men jag tyckte att det var gott och fick nästan skäll av mina kollegor för att jag är så jä*la positiv jämt.


Aga har fått en idé till sin utklädnad på Oktoberfesten hon ska till.


Och i detta glas ligger en av de delar som ska delta i hennes klädsel.


Tjejerna har ätit och börjar bli redo för killarna...


...och nu är de igång!!!














Saliga tjejer!!!


"VIP:arna" fick goodiebags och jag var inte en av dem. Men världens finaste Eva P vet att jag älskar goodiebags och kom och gav mig sin väska. Jag blev så rörd att jag nästan började gråta.

Vilken kväll vi hade och vilken otrolig show killarna gav oss.
Tack underbara Måns Möller, Andreas Johnson, Stephen Simmonds, Brolle (och Martin Stenmarck förstås).
Ni har glatt många tjejer!!!



Kommentarer
Postat av: Carina

Fortsätt vara så positiv som du alltid är kära kusin, och presentpåsen är ett bevis på att man får tillbaks om man ger, inte alltid nödvändigtvis saker! <3

2010-10-20 @ 10:56:38
Postat av: Helena

Tack sötis!

Hälsa familjen.

Massa kramar från mig.

2010-10-20 @ 11:28:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0