Säg vad du tycker...

Idag har jag varit på en produktundersökning om kolsyremaskiner.
Jag och sju andra tjejer, som jag aldrig träffat tidigare, har i två timmar suttit och babblat och tyckt till. 
Vi fick kaffe, goda mackor, godis och frukt under tiden. Och för "besväret" fick vi välja mellan 400 kr i kontanter eller en SodaStream värd ca 1000 kr. 


Gissa vad jag valde...


Vår tyska WasserMaxx som vi köpte för ett par år sen har fått en kompis.
Men en av dem kommer att få flytta till sommarstugan i Finland.

Jag älskar marknadsundersökningar och har varit på en mängd sådana. Man träffar en massa nya härliga människor, man får säga sin åsikt, man får alltid fika och en viss ersättning. Jättekul!

Härlig onsdag på er!



 


Kommentarer
Postat av: Carita

Hej igen!

Och hur kommer med i såna undersökningar? Jag som går hemma på dagarna skall ju kunna åka runt på olika undersökningar.Vet du, du är en turgumma!!!

2010-10-07 @ 15:05:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0