Vinlotteri med gäster & champagne

Oj, ännu en helg har rusat iväg.
Helgen började med mys på jobbet i fredags. Vi hade första vinlotteriet på länge och fick även prova lite champagne och nya viner. Jättetrevligt och gott förstås!


Bodil & Aga fixar och donar inför vinlotteriet.


Vin i boxar att dricka...


...och i flaskor att vinna (om man har tur).


Massor med glas...


...för att prova dessa spännande nyheter.
(Ismaskinen gick för fulla muggar i dagarna två för att fylla denna stora ishink)


Gissa om Helena njöt av innehållet i denna flaska!?  ;-)


Jag frågade Micke varför han ser så arg ut på många kort, men hans svar var:
-Jag är inte arg, det här är min sexiga look!   (Hihi!)


Vi hade ordnat lite överraskningsgäster och det blev kärt återseende.


En supertrevlig kväll med samkväm & babbel.

När jag kom hem väntade Lasse på mig med lite bubbel, ost & kex. Så frosseriet fortsatte.  :-)

Fler såna fredagar tack!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0