Obotligt nöjd

Ja, jag vet, jag är obotligt nöjd.
Jag har turen att få gå och se show efter show och fyller på mitt lycko- och måbraförråd till råge varje gång.
På kort tid har jag varit på Golden Hits, Wallmans Salonger, Blue Man Group (överraskning från Lasse), We will rock you och Magnus Ugglas Revy.
Efter varje föreställning är jag så glad och exalterad och tror (naivt) att alla andra som sett showen är lika überlyckliga som jag är, men så är det tyvärr inte.
Jag borde kanske inte bry mig, men sanningen är att jag vill att alla ska vara lika nöjda som jag.
Varför är en del människor så kritiska och varför är jag så nöjd & glad?
Jag har ingen aning, men det är nog så att båda "sorterna" behövs.
Om alla vore som jag skulle vi aldrig utvecklas och sträva framåt och bli bättre.
Men ändå, JAG ÄR SÅ LYCKLIG, GLAD OCH NÖJD!!!!

Igår:


Jag väntar in mitt sällskap för att se Maggnus Ugglas Revy. Lite människostudering under tiden.


Lite förbeställning till "plats 9" i pausen. Vätskepaus är aldrig fel. :-)


"Vätskepausare" Hasse, Lasse & Kjelle.


Titta, även jag fastnade på bild, hehe.


Massa härliga Uggla-fans.

Som ni förstår så är jag inte rätt referenspunkt att avgöra vad ni ska lägga era surt förvärvade sparslantar på, eftersom jag tycker att allt jag upplever är SÅ BRA, men om ni har tänkt er att tillbringa en kväll i Stockholm och vill gå på en show, så kan jag gärna komma med förslag efter vad du/ni tycker om och vill ha ut av kvällen.

Men jag önskar fortfarande att ni kunde vara lika nöjda som jag!!!!



 


 



Kommentarer
Postat av: Carina

Det är väl härligt att vara nöjd, glad och okritisk, det mår man bra av! Fortsätt så solstråle ;) kram kusin

2010-09-17 @ 12:11:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0